Fotbollsskola och elstöt...

Idag är det första dagen på årets fotbollsskola.

Cecilia,Mathias och Ebba är med i år.

Nästa år kan Cilinne vara med, hon hade gärna varit med detta år men det är från 7 år så hon är för

liten.

Vi gick upp vid 8:15 och åt frukost sen packade dom varsin matsäck som dom ska äta där.



När dom gått så vaknade Cilinne och resten av barnen.

Fixade frukost och vällingar.

Cilinne ville ha rostad macka o det skulle hon få.

Jag tog fram rosten och såg att det var något i den,brukar alltid kolla sånt då barnen har en tendens att

 lägga saker där i.

Det låg en visp till elvispen där i den som man har till deg,så DÄR var den o jag som letat.

Försöker stoppa ner handen i o börjar dra men den sitter fast o när jag har hela handen i o får tag i den

så känner jag hur det smäller till i hela handen,fattade inte riktigt vad som hände men tittar snabbt mot

kontakten o ser att den sitter i,o jäklar är det första jag tänkte o försöker i panik att få ut handen som

bräns o jag känner hur jag sitter fast,det var en jäkla kraft som höll i min hand o jag känner hur hela

armen blir mer o mer bedövad,till slut får jag loss handen o skyndar att titta hur den ser ut.


Man kan tro att jag solat ena sidan för det är en nyans skillnad från arm till arm..

Skakig är jag mest nu o det känns som jag har träningsvärk i hela höger arm..

Så min läxa är väll att kolla så inte sladden sitter i nästa gång..

Kommentarer
Postat av: MANNEN DIN

Ja du min lilla blondin.lär nog börja göra fler saker barnsäkra hemma.love you.gubben

2011-06-20 @ 12:59:54
Postat av: camilla

Men herre gud,du måste ju vara rädd om dej vännen min!!!

Och Robban får nog göra hemmet lite mera mamma säkert oxå ;)

Skönt att de slutade bra!!!

Kramen

2011-06-20 @ 13:37:52
URL: http://trollens.blogg.nu
Postat av: Me and My Baby Dolls

Shit va läskigt!!!!

2011-06-20 @ 23:04:33
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: angelica

aj aj!

Lät inte skönt..

2011-06-23 @ 23:48:24
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0