Lungt här...

Har varit några lugna dagar här,barnen har lekt med sina kompisar och varit mycket ute,då det snöat massor så vi har en stor snöhög nu..

I måndags var det dags för Familjen Annorlunda,oo jag som längtat hehe..
Jag har ju följt 2 av familjerna på deras bloggar men det är ju såå mycket roligare att se dom live..

Man känner att man inte är ensam med många barn och kan känna igen sig i mycket dom gör..
Åka på husvagns semester är ju bara såå kul ,det vill jag oxå.

Men hur många husvagnar rymmer 7 barn,snart 8:a haha..

Tycker alla verkar jätte trevliga så det blir en bra sässong denna gång med..



Har nyss gjort scoones så barnen fick i sig lite kvälls macka



Nu ska dom gå sova,dom lär börja vänja sig att lägga sig lite tidigare nu när skolan börjar på måndag..

Så ska jag sätta på te och äta scoones med Robban..såå gott..


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-06 @ 01:40:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

kl 22 ska barnen redan ligga i säng !!!!!!

hur länge får dom vara uppe på vardagar när det är skola,helger,lov.

när går rep barn och lägger sej?

2011-01-07 @ 16:14:13
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Va gott det ser ut! Nu blev jag ju sugen...Hur mår du??



Vilka fina bilder på magen!!!!

2011-01-08 @ 00:15:09
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt med lite lugna dagar innan skolan drar igång igen och man måste minnas gympapåsar osv!

Fam annorlunda är mitt favoritprogram också!

2011-01-08 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0