Torsdag...

Idag har varit en ganska lugn dag..
Barnen var till skolan och dagis.

Vid 11 åkte Robban till läkaren med Mikaela för sin tid om förkylnings astman..
Dom tog allergiprov,det visade ingenting,såå skönt..

Hon fick utskrivet medicin som vi ska börja med..
Skönt att slippa åka upp dit vid varje förkylning o ge behandlingen hemma istället..
Men nu är det klart iallafall,hon har förkylnings astma..


Annars har jag tvättat massor idag o hängt upp..
Är såå rastlös så jag måste göra nått hela tiden.
Har even städat vid tvättmaskinen så nu är det fint där..
Det känns väldigt skumt
där nere..
Nästan man tror att nått är på g.
men som sagt ,jag har varit där förr o inget hände..så vi får se när det händer nått..
Det sägs ju att dom flesta förlossningar startar på natten så man vet aldrig..

Men imorgon får den ju gärna stanna inne då mikaela fyller år,men sen är det fritt framm att komma..ler..

Pappa och Ela hos läkaren
..


Ela i väntrummet..


Nu ska jag dricka lite te och kolla på big brother
Robban har dom live på datan så det är lite kul..

Sen ska jag gå sova..är såå trött..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är sååå lik sin pappa!!

Hoppas hon blir bättre & att astman försvinner med tiden.

2011-02-25 @ 21:18:00
Postat av: muZen

Hon är sååå lik sin pappa!!

Hoppas hon blir bättre & att astman försvinner med tiden.

2011-02-25 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0