Tisdag...

Idag har det inte hänt så mycket..
Jag har tvättat o tvättat,försöker att hinna ikapp med all tvätt då magsjukan går på både skolan och dagis.
Jag vet ju hur mycket det blir att tvätta då så jag försöker att tömma tvättkorgarna i försväg..

Vill ju inte ha magsjukan,men det är inget man slipper undan,o hellre att den kommer nu än när bebis kommit..

Ingen läkare som ringt än så det är bara att stå ut..

Robban har varit på skolan o varit med under lektioner då det inte lyssnas från barnen,inte bara våra utan många,så lärarna behövde lite hjälp.
Så fort han är där så blir det lungt i klassen,fattar inte vad han gör..ler..
Så jag sa till han att han borde börja jobba där som klassvakt eller nått som cirkulerar i klasserna så det blir lung o ro för dom som vill lära sig nått..

Jag har haft huvudvärk hela dagen o känt att jag nog är på väg att bli sjuk väg,men vet inte vad.
Om det är förkylning eller magsjukan..det återstår att se..
Robban fick köpa vätske ersättning utifall att den kommer ,lika bra att ha hemma om dom små blir dåliga..

Sitter o tjattar lite på msn,,men ska snart gå sova..
ska bara hänga en tvätt till ..



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!



http://www.bloglovin.com/blog/2121416/minstorafam?claim=xw5gua8tf3t">

Kommentarer
Postat av: camilla

dina extra ögon kanske behövs på dagarna ;)

2011-02-01 @ 22:57:46
URL: http://trollens.blogg.se/
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Dom måste ju förstå din oro över förlossningen att du inte hinner in!



Här hos oss det bara bra, vet inte varför illamåendet kom, jag är INTE gravid ;) heheh...



Berätta sen vad läkaren säger! Kramar!

2011-02-02 @ 12:32:39
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Jessan

Hej Gud så länge sen sen det var :( men va DUKTIG du e som kämpar på me denna tvätt;) jag förstår dig.....Hoppas att allt e bra me er<33

Kramar till er alla.....

2011-02-02 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0