Teckenblödning/slempropp...

Har sovit dåligt inatt,vaknat typ hela tiden o bara vänt på mig.
Hittade ingen bra ställning att sova i,sendragen har varit hemska ..

Vaknade imorse som vanligt gick på toan ..
märkte av lite blodigt slem,men inget märkvärdigt,
fixade frukost och vällingar ,klädde på barnen o Robban körde dom till skolan och dagis.

Behövde gå på toan igen o då var det blod i trorskyddet,inte bara lite utan det fyllde trosskyddet till hälften ungefär..OJJ vart det ..chockad..

Nu under dagen har det kommit slem  med spår av blod men inget som innan..
Så vi får se vart detta leder,har ju haft så här en gång förrut med Cilinne o då sa dom teckenblödning på förlossningen o du har nog fött inom 1 dygn.ja visst det gick 2 veckor innan hon kom..

Så jag är lugn men hoppas så klart att nått är på g för jag står inte ut med värken längre så nu får bebis komma för min del..


Kommentarer
Postat av: Annica

håller tummarna på att det e på g, och att ni hinner in i sånt fall

kram

2011-02-22 @ 14:49:20
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Smulan

Hoppas bebis e på g! Lycka till , tänker på dig :)

Postat av: Malin

oh tro inte de e långt kvar, eller jag hoppas för er skull att det inte är det =)

sist fick jag så på förmiddan på kvällen kom mera värkar och en till blödning,, vi for då in för att vara på den säkra sidan,, kom in 02 och han föddes 06:45,,



lycka till

2011-02-22 @ 18:12:34
URL: http://sevenkids.bloggplatsen.se
Postat av: Jessan

hej

oppppsss snart så e det daxs ;) hahaaa så spännande. Jag inväntar kort på mobilen;)

LYCKA TILL =)

2011-02-22 @ 20:07:40
Postat av: camilla

Weeeeeeee underbart spännande =)

Håller tummar & tår att ni hinner in om det skulle starta.

Lycka till !!!!!

Kramen

2011-02-23 @ 10:21:05
URL: http://trollens.blogg.se/
Postat av: Nina

åh vad roligt håller tummarna för er

2011-02-24 @ 09:16:55
URL: http://mammaninalukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0