Fortfarande sjukt här..

Vi är fortfarande dåliga här..
Jag och Robban har legat med förkylning o feber i några dagar,Mikaela var oxå dålig men vart frisk..

Nu ligger hon dålig igen o har feber..stackarn..

Har mått konstigt i kroppen i 2 dagar nu..smått illamående oxå..men vet inte varför..
Magsjukan går fortfarande men vi har klarat oss  en så länge..

slemproppen har börjat lossna..huua börjar bli mer o mer nervös.
Det är snart bara 2 veckor kvar till igångsättningen..
Men det ska bli såå skönt att få bort magen nu,tycker den är i vägen för allt..

Ta på sig strumpor tex..herregud så roligt det måste se ut när man kämpar med det..


cecilia har övernattning på skolan så hon har jätte kul nu..
Dom 3 minsta sover ,och nu ska jag gå o säga god natt till dom andra,dom sitter uppe o kollar på tv.

Det ska bli såå skönt med helg..
Imorgon blir det badet för dom stora om inga av oss blivit magsjuka..

Dom små dår lektid med pappa så länge ..ler..

Kommentarer
Postat av: Skrotmamman Skrotar Vidare

WOW! Måste bara säga, slumpades hit genom cyberspace och du ger mig hopp om att jag "överlever" mina två små pluttar. Trots vissa dagar när det är extra tungt (typ sjukstuga och understimulerade barn)



"Alla" är sjuka nu. Peppar, peppar är barnen bättre, och vardagen kan börja återfinnas! Kan bara tänka mig att ha 7 barn och vara gravid. Själv hade jag en ettåring och 30-gradig värme. Tre trappor upp utan hiss. Det tyckte JAG var en utmaning ;-)



Lycka till med igångsättning och livet med 8 barn! Heja, heja!

2011-02-17 @ 21:14:38
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Postat av: Elina

Hamnade här av en slump och säger som ovanstående, WOW! Riktigt coolt, och absolut en blogg jag kommer fortsätta följa. Krya på er, och var förresten gärna med och tävla i min bloggtävling. ;)

2011-02-18 @ 10:58:43
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Nina

shit vad barn du har :D mycket fin blogg.. kram hoppas ni blir friska snart

2011-02-18 @ 13:13:35
URL: http://mammaninalukas.blogg.se/
Postat av: Jessan

Hej japp så skönt me helg;) men tyvärr så e våran lilla snorpa sjuk igen:( faan man blir ju galen på detta, inatt så spydde hon:( så jag hoppas att vi andra klarar oss.....men ha en super skön helg så hörs vi vidare. Kram

2011-02-19 @ 11:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0