Förkylda här...

Här är Jag,Robban och Mikaela förkylda.

Vi har feber,täpta näsor,snoriga och allmänt hängiga..

Tur att barnen är så förstående o är så snälla nu när orken inte finns..

Fint väder har vi haft idag,strålande solsken och ca 10-15 minus grader.
Så jag gick med Ebba och Cecilia in på affären så dom fick handla gott.

Mathias och Cilinne sover hos kompisar..

Robban blir ju alltid lite dåligare än oss då hans lungor är så känsliga,men än så länge så går det bra..
Jobbigt med hostan bara..
Han fick gå vila en stund på dagen..

Hoppas vi blir friska innan bebis ska komma iallafall..

Magsjukan har vi inte fått än men det går fortfarande på skolan där Cecilia går så jag har inte slutat att invänta den oxå..

Nu måste jag dricka lite mer te,såå ont i halsen..



Kommentarer
Postat av: Camilla

Trist med sjukdom. Här är iallafall magsjukan över men förkylningen biter sig fast. Kimberly är äntligen feberfri nu efter en vecka med hög feber. Men nu börjar Kevin se lite klen ut så vi får se. Ha en underbar söndagkväll. Kram från Camilla+8 barn.

2011-02-13 @ 19:55:50
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0