Tisdag..

Ingen mera har spytt sen Erika och Robban spydde i lördags Mikaela och jag var väldigt dåliga i magen men det blev aldrig nått mer..

Nu är det 3 dagar sen dom spydde och jag hoppas dom andra klarar sig men säger inget än då jag vet att den lurar ibland o kommer efter 4-5 dagar..

Idag ska Robban och Mathias klippa sig på Idre,bra då Mathias har blivit så långhårig att luggen o allt hänger i vägen för ögonen.

Vi alla tjejer har fått tid om ca 2 veckor.
Tjejerna ska toppas och klippas luggar
och jag ska toppas och slingas,jösses vilken utväxt jag fått.

Jag blir bara mörkare i håret för varje barn jag fått o jag som var en äkta blondin förrut,
nu så måste man slinga för att få ljusare igen..
Däremot har jag istället fått tjockare hår för varje graviditet och det är ju inte helt fel,får hoppas det stannar så.

Det är väldigt soligt o fint väder,snön ramlar från taket och man ser assfalten,äntligen kommer våren hit.

Nu kan man gå på långpromenader utan att frysa ihjäl.
Lite jobbigt med allt slask men det får man ta,dom flesta bilar kör sakta förbi en när man går men vissa gasar bara på så det stänker på hela vagnen..

Nu ska jag fixa lite lunch..




Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Va skönt att ni är friska igen =)

2011-03-24 @ 07:19:26
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0