Sophie 3 veckor idag



Ser ni,hon suger på nappen



Inte vilken napp som helst utan storasysters napp.
Hittade en oanvänd som jag gav i nödfall härom dagen o hon suger på den..såå bra.
Bara att fortsätta med den nu even om den är lite stor.






Tiden går så himla fort nu,man hinner inte sitta vid datan många minuter.

Varje gång jag sätter mig för att skriva ett inlägg har någon av dom små bajsat ,rivit ner nån blomma från fönstret,klättrat i soffan och ramlat ner eller lekt med disken så det är fullt med vatten på golvet,eller öppnat grinden till trappan upp så Robin klättrar där.
Rivit ner all tvätt jag hängt för torkning.

Ja det är bara endel av vad som görs här hemma så fort man tror att det är lungt.



Sen har vi handlat på idre,blöjorna var slut o det går ju endel med 4 blöjbarn





Nu leker Mikaela ,Cilinne spelar lite på datan Robin försöker bryta sig in i tv bänken,Sophie sover .

Robban har åkt till Mora med Erika då hon har uppföljning på synkollen hon gjorde för ca 1 år sedan.
Får se om det blir glasögon på henne nu.
Sen har hon tid till hörselprov och sen kolla talet.
Dom kommer hem i eftermiddag.

Tur att alla tider var samma dag när det är så långt att åka.

nu ska jag ta en kopp kaffe o ta tag i denna hög med tvätt.





Kommentarer
Postat av: Smulan

Så snygg bloggen blivit! Hon e så jäkla duktig, hon har fixat min webshop också :) Världens största napp till världens minsta ansikte! Supergulligt! Du? Har du nån koll på om du har gott om kläder i 62/68 till Sophie? Hojta till om du inte har, ska lägga ut en del på Tradera nu, men hör med dig först om du vill ha lite. Du får dem givetvis och jag kan maila bilder om du vill. Kram!

Postat av: Åsa

Aww, men gud så söt hon är <3

2011-03-29 @ 12:58:40
Postat av: Trollmorsan

Sååå fin bloggen blivit! Och så söt hon är!!



Kram en 8-barns mamma

2011-03-29 @ 16:14:34
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Smulan

Har mailat dig :) Jaså du har missat min webshopp? Säljer tyger, länk finns uppe till höger på min blogg :)

Postat av: Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

Gud vad söt :)!!

2011-03-30 @ 12:57:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Grattis!! och vilket fint namn! Hur kom det sig att det blev just det namnet?

Hon är ju för söt!! =) Hur känns livet som 8-barnsmamma? U rock girl!!!

2011-03-30 @ 21:05:45
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: InTheLight

Gud vad söt :)

2011-03-31 @ 16:09:43
URL: http://itl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0