Första steget...

Robin har tagit sitt första steg nu på kvällen..såå kul..
Jag är alltid lika nervös när dom gör sånt.man står beredd o ska ta emot om dom ramlar,så dom inte slår sig..

Han ställer sig upp hela tiden och har gjort ett tag men nu äntligen tog han ett steg.
Mikaela började gå när jag var på bb med Robin så jag missade det ,men nu hann Robin gå innan jag åkte ..såå glad..


Annars är det som vanligt.
Mathias följde med sin kompis till Fjätervålen och åkte slalom.
Ebba lekte med sin kompis Ronja och sover där nu..
Cecilia hade sin kompis Frida här.

Cilinne är förkyld ovh hostig + att hon har haft ont i örat,så hon har varit hemma och bara tagit det lungt,vill ju helst att hon blir frisk till på tisdag..

Dessutom är vår barnvakt,(svärmor) sjuk oxå,såå nu håller vi tummarna att hon oxå blir frisk innan tisdag..

Annars är det lungt här hemma,ser på big brother och ska snart gå sova..
Det ska bli skönt att kunna sova utan denna mage..fyy bara att vända sig på natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0