Nu är vi friska

Nu verkar det som alla blivit friska från magsjukan.
I söndag spydde Erika och det var den sista som spytt.
Jag och Mathias är dom som klarat oss en så länge..
Tredje magsjukan som jag klarar mig ifrån såå skönt..

Annars har vi inte gjort så mycket,fick ett städryck igår tvättade lister och väggar i köket o Robban damsög.
Sen torkades blombrädorna och listerna runt fönstrerna i vardags rummet.

Barnen har fått tagit fram sina cyklar så nu är dom ute nästan hela tiden..
Ska ta lite kort när vi går ut sen..

Nu ska jag vika lite tvätt som blivit under dagarna

Kommentarer
Postat av: Jessan

Oj så skönt :) men tvätt det har man ju alltid att ta reda på;) Är det påsklov för er oxå nästa vecka?

Ungarna längtar, dom vill inte vara i skolan;) Hoppas att ni får hålla er friska nu ett tag....Ha en trevlig & skön helg nu som närmar sig <3

Kram kram

2011-04-14 @ 20:15:01
Postat av: Me and My Baby Dolls

Va skönt att ni alla blivit friska nu!!!

Magsjuka är bland det jobbigaste man går igenom :(

Hur mår lilla Sophie??



Tack snälla du för kommentaren på min blogg!

Det ger mig mod och styrka att förstå att "väsnkapen" inte är värt det! :) Kramar

2011-04-14 @ 21:56:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: camilla

Härligt att ni är friska nu =)

Vist är det skönt att vintern är slut för denna gången.Så underbart att se snön smällta för var dag som går L

kramen

2011-04-15 @ 07:36:52
URL: http://trollens.blogg.nu
Postat av: Åsa

Hej hittade din blogg genom Satu.

Har precis oxå magsjuka och då tänkte faktiskt jag hur gör dem som har fler barn än jag ??

Så då blev jag "glatt" överraskad när jag såg att ni hade precis gått igenom det .. ( förstå mig rätt) ;)

Tips mottagets så mycket ..hur gör du med barnen för att minska risken att de andra ska smittas ??



Varma Hälsningar



Åsa

2011-04-15 @ 10:01:54
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Smulan

Visst är det härligt nu när ungarna kan vara lite mer rörliga utomhus? Kram

2011-04-15 @ 21:29:58
URL: http://smulan-bornundersaturn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0