Såå förkylda...

Jag och Robban är himla förkylda nu..inge roligt alls..
Robban hostar så han spyr och jag har tackolov ingen hosta men snorar o det trycker i huvet..
Cecilia har varit hemma i 2 dagar och legat med förkylning o huvudvärk,men är tillbaka i skolan idag.
Robin har börjat hosta o snora så han blir nog dålig han med..
Resten av barnen hostar lite men inget mer än..

Igår kväll kom jag på att vi glömt köpa bröd till frukost..inte kul..
så jag googlade o hittade bröd man kunde göra kvällen innan o sätta in i ugnen på morgonen ..smidigt.
Så det stog jag o degade till mitt i sjukan här i går kväll..


Jätte goa vart dom..
Even om vår ugn inte gör sin rätt med färgen så vart dom helt ok..



Ska lägga ut recepten på bröden ..

Kommentarer
Postat av: Linda, 4 barnsmamma

Jobbigt när alla är mer eller mindre sjuka, hoppas ni snabbt kryar på er!

/Linda

2010-12-09 @ 11:15:22
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Jessan

Hej

Ja dom ser super goda ut:)usch för dessa jäkla förkylningar, jag e hemma med Elvira som e förkyld & hostig:( inge roligt. Hoppas att ni kryar på er och att inte några fler blir sjuka.

Kram kram

2010-12-09 @ 12:30:13
Postat av: Annika

Hahahaha och jag som tycker tre barn är mycket!!! =)

När jag tittar på dem så känner jag mig så stolt att jag skapat dessa tre liv... då måste du ju vara riktigt riktigt stolt =)

Vill ha fler barn men min man e lite svårflörtad... har du nåt tips???

Ha en bra dag

2010-12-09 @ 12:31:39
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: Smulan

Stackare! Krya på er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0