Fredag

Idag är det fredag..såå skönt..
Veckorna går fort men endå är det såå skönt med fredag..
Man slipper att gå upp imorgon och då kan man sova lite längre ..

Har fixat med tvättberget som legat..så nu ska allting i sina garderober..



Robban är på kvartsamtal på skolan med Mathias och Ebba,får hoppas att det låter bra där..

Senare ska jag in och handla,man får klä på sig ordentligt,det är ju bara -20 nu så jag passar på innan det blir kallare..haha..

Blir nog taccos här hemma idag..
Barnen gillar det men både jag o Robban har tröttnat..det var godare förr när man inte åt det så ofta..

Imorgon är det pyssel för Ebba,Cilinne och Erika hos dagisfröken.
Hon brukar ha sånt varje år så barnen kan pyssla lite innan jul,och det tycker dom är jättekul..
Efter det så ska Ebba och Mathias på kalas hos sina 2 kompisar,ena är från 13-15 och det andra från 13-16..
det blir såkert kul.




Kommentarer
Postat av: camilla

hehe ni har kallare än vi ;)

2010-12-03 @ 17:08:02
URL: http://trollens.blogg.se/
Postat av: Smulan

Jag håller också på med tvätten...... Åh pyssla innan jul är sdupermysigt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0