Trött idag...

Idag är vi ganska trötta..

Barnen har sovit jättebra under påsklovet.
Vi har gått upp mellan 9:30-10:30 hela veckan.

Nu idag började barnen skolan och dagis o då skulle man upp 6:30 igen..

Dagis barnen vart hemma idag ,både Mikaela och Erika hostar och snorar ,Robin snorar oxå men hostar inget än.

Robban började jobba idag så nu sköter jag hämtning av dagisbarnen när dom är där..

Det blir långt att gå men motion är ju bra ..
Lite jobbigt när det är dåligt väder bara.
Vaknade inatt o såg att det var -7 ute..BRRR

Nu ska jag snart fixa lite mellis till barnen o sen börja städa lite,det ser ut som en bomb slagit ner..



Kommentarer
Postat av: Malin

ja här var vi trötta med =( har med haft sovmorgon hela lovet,,

men upp kom vi tillslut men nu är vi trötta =)

2011-05-02 @ 15:23:17
URL: http://sevenkids.bloggplatsen.se
Postat av: T I F F Y j '

Jag har frågestund på min blogg, passa på och ställ en fråga!:)



Fin blogg förresten!:)

2011-05-02 @ 19:20:36
URL: http://tiffyj.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

kram

2011-05-02 @ 21:45:56
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0