Inte hänt så mycket......

Här har det inte hänt så mycket.

Vi har storstädat här hemma idag så det ska vara lite fint.
Solen har varit såå härlig så vi har vädrat ur hela huset,känns uppfriskande.

Har haft ett enormt tryck  i underlivet hela dagen o nu på kvällen har jag fått några värkar,,men inget som gör att jag tror att det är på gång,utan bara förberedelse inför..

Får se hur natten blir
.

6 Dagar kvar till igångsättning,känns såå bra med ett datum att gå efter..

Nu är det ju tvärstopp i mora med trafiken vad jag har förstått ,
det är ju vasalopp o sånt där,
då är läget kanske inte det bästa om man måste åka igenom där nu,men samtidigt vill jag att det ska vara klart..
Men 6 dagar står jag ut..

Nu ska jag gå sova..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men måste du till förlossningen i Falun, eller har Mora öppnat igen?

2011-03-02 @ 23:52:18
URL: http://lagomskadetvara.blogspot.com
Postat av: Cissa

Skönt att få ordentligt städat innan bäbisen kommer! Hoppas, trots Vasalopp, att det sätter igång nu. Den sista tiden är ju så tung och jobbig.

2011-03-03 @ 08:25:25
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Smulan

Skönt att få städat och fint tills lillan kommer :) Skulle inte förvåna mig om hon bestämmer sig för att titta ut nu om någon dag hihi.

Postat av: Barnens Hjältar

Åh själv har jag 35 dagar kvar :P

Men jag skall bara jobba fyra dagar till sen blir jag ledig

2011-03-03 @ 19:12:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0