Dåliga igen...

Nu kom magsjukan tillbaka igen,endast i baken än så länge.
Robban,Mikaela började igår och nu är det dom + Ebba som är dåliga.

Annars är alla pigga o lekfulla..

Vaknade till -17 grader,
här trodde man att det inte skulle bli så kallt igen men det vart så,fast graderna höjs snabbt o nu är det nog inte så kallt.
Solen tittar fram och det blir nog ett härligt väder snart.

Jag har blivit väldigt inspirerad av Madde och Mirka som kör med Olga o hennes träning,jag har tittat lite på hennes sida och det verkar som hennes sätt hjälper.
Det blir nog mitt nästa mål när jag startar men vikt kampen.

Jag har bara MASSOR  av kilon som ska bort..
sen vill man bli starkare i kroppen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0