Akuten..

Efter vi ätit mat och plockat bort så lekte Erika och Mikaela,dom sprang efter varandra och hade jättekul,tills Mikaela snubblade och Erika kom efter och ramlade över henne.

I samma veva bet hon sig i tungan,o det vart djupt.
Blodet bara rann och vi tittar efter o ser bara ett stort jack som är väldigt djupt så vi åker upp till akuten.

Där sa dom att man inte gör nått åt sånt här och att det skulle läka väldigt bra just för att det var i munnen..
Men det var ett väldigt djupt jack ca 2 cm brett och det öppnar sig så fort hon rör tungan..

Robin och Mikaela är förlylda och hostiga,inte riktigt läge för sånt just nu.

Vår barnvakt kom iallafall..så nu får mannen följa med på förlossningen..
såå skönt att ha han med,han åker hem så fort det är klart så svärmor kan åka ..

Sen när han kommer hem ska barnen få se sitt syskon via webbcameran då jag har datan med mig..




Inatt/tidig nmorgon  åker vi till förlossningen ..ca 05:00,o då är vi där strax innan 08:00

Hör av mig så fort allt är klart..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch ja , jag var också med om det . Min son Vidar tappade balansen och satte sig ner på rumpan (kanske var knappt ett år gammal) och biter av sig tungan . Han klyver den liksom på något konstigt vänster . Men det syns inget idag alls . De på sjukvårdsupplysningen avrådde mig till och med till att åka in till akuten , man kunde tydligen inte göra något som du skriver .

2011-03-11 @ 11:03:50
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0