Seg och kall dag

Vaknade till - 28 grader..BRRR

Dagen har varit jätteseg,har varit jätte trött o nästan somnat mitt framför barnen..
Jag och Robban tog en varsin timme att vila och det behövdes,jag somnade aldrig med det var skönt att bara ligga där i lugn o ro..
Robban och Mikaela åkte och handlade då jag inte vill ut i denna kyla..haha
Lagade köttfärssås med spagetti och det vart jättegott.

Hjälpte barnen med läxor och nu börjar dom bli trötta..
Erika och Mikaela ligger i soffan och kollar på tv o kommer somna snart..
Dom stora kollar på film i Cecilias rum..

Våran dvd funkar inte längre,vet inte vad som hänt,det går bara se på sån här minnes stick om man laddat ner film först,men inte på dvd skiva,där snurrar det bara i den..
vi ska beställa en ny senare så dom får kolla på Cecilias så länge..

Nu ikväll blev jag/vi fadder till ett barn från Brasilien en flicka under 9 år,valde jag ..
Skulle få hem en bild på henne och information om några dagar..spännande.
Jag har alltid velat vara fadder men inte blivit det ..så nu passade jag på ..

jag har fått ont i halsen oxå.kan knappt svälja och tungan känns svullen..
Hoppas det går över...

Kommentarer
Postat av: Emelie - 19år och blivande tvåbarnsmamma!

Hejhej!

Din blogg var jag inne på igår hehe ^^

2010-11-30 @ 20:38:38
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Kika in och säger ett grattis till nr 8=) Inte illa;-) Härligt med stora familjer! Få man fråga vilka åldrar du ha på barnen?



Jag har fyra tjejer och skulle väl mer än gärna vilja ha en liten kille också=) Lycka till med allt!

2010-11-30 @ 22:12:06
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Lina - Barnshoppingbloggen

Kikar in! Vilken härlig blogg du har!

2010-11-30 @ 23:06:51
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0