God morgon

Har sovit ganska dåligt inatt,,
Har tänk på denna tjej som var 14 o gravid..nu e hon ju 15 men endå ..

Hon hade ju värkar igår o vattnet hade gått så hon ligger nog inne o föder om hon inte gjort det redan..

Vet inte varför jag fastnat så mycket för henne,men jag har följt hennes blogg ett tag nu o man har tänk mycket på hur det har gått för henne ..om allt gick bra på förlossningen o allt..

Undrar hur man blir den dagen då ens egna barn ska föda barn haha
förhoppningsvis är dom mycket äldre då förståss

men man blir nog den nojjiga mamman..

Jag hoppas iallafall att allt gick bra för henne o önskar henne lycka till..

Kommentarer
Postat av: Annica

ojoj ja de va i yngsta laget, men vi får hoppas att det går bra



ha en fin dag

2010-11-22 @ 12:06:10
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Smulan

Ja, jag följer också hennes blogg =) Hon har lagt upp första bilden på lilla Kelly nu =) Jag fastnade för henne direkt, tycker hon är riktigt mysig. Hon kommer nog fixa detta bra, trots att hon är så ung!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0