- 25 grader imorse...BRRRR

Ja såå kallt var det imorse när vi gick upp..
ja det är ju inte mycket varmare just nu heller ca -23/24 grader ..urrkk

bara att klä på sig o se glad ut..

Tur att inte jag ska gå med barnen till dagis o skola,Robban kör dom..:-D
Jag går inte om det är för kallt för dom små,då får dom vara hemma istället..


Kl.10:30 är det dags för barnmorskan ..
jag känner på mig att jag gått upp flera kilo sen sist.känner mig mer svullen..hoppas inte det, vill inte gå upp nått mycket..jag har redan så det räcker..
Sen har jag fått flera åderbråck bara på dessa veckor ..o det ser såå fult ut..

Färsta magmåttet ska vi göra..det ska bli intressant o se hur stor magen e denna gång,då jag tycker att den är jätte stor redan ..


Kommentarer
Postat av: Smulan

Hade ni så attans kallt? Fyyy............ Stackare, har du redan besvär med graviditeten... Inte kul, och åderbrock är varken smickrande eller behagligt! Kram/Malou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0