Lördag...

Idag har varit en inne dag på dagen då det regnat och blåst ute.
Barnen har varit gnälliga och inte på något bra humör.
Robin har haft en himla diarre och jag vet inte hur många blöjor jag bytt på han,nu är han så öm att man inte får röra stackarn..

Till middag åt vi fiskpinnar och ris med spenat och smögensås..jättegott..

Tyvär så hann jag bara äta upp så sa det pang i min mage o jag blev sittandes på toan ett bra tag,kom inte därifrån.
Tur att Robban kom hem från jobbet så han kunde ta barnen..

Fy vad ont jag har nu i bak ,kan knappt sitta,så nu förstår jag hur Robin känner sig.

Robban gick ut med barnen när det endå inte regnade nått mer och jag fixade kaffe o gjorde dom sällskap.

Tog lite kort..























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0