Härliga lördag...

Jag tycker det är såå skönt med helger..
Man kan sova längre på morgonen och barnen är lediga från skolan..

Idag har vi städat och sen kom svärmor på besök.
Jag gick med dom 4 största barnen till affären och handlade mat och godis.

Dom plockade egna påsar med godis och så tog jag till dom små med..

Till lunch vart det korv med bröd,Robban grillade korven ute.



Erika och Mathias passade på att cykla under tiden.





Till middag ska vi äta egna kebab rullar..mums..

Handlade även blöjor o fyllde på till skötbordet..





För några dagar sen så haglade det o då kunde Robban få ihop en hel söboll.jösses så mycket det kom,det var helt vitt på gräsmattan..




Snart kommer vår fd. granne upp så då blir det fika..

Kommentarer
Postat av: Trollmorsan, Mamma till 8 Troll

Jag är också en av dom som älskar helgen just för att barnen inte ska stressa upp och iväg till skolan! Det är verkligen underbart!



Kram på dig!

2011-05-22 @ 20:58:17
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0