Tisdag..

Idag har varit en lugn dag..
Dom storabarnen var i skolan och alla små utom Robin var på dagis.
Lite skönt att bara vara med honom en stund..

När han som på förmiddag så kollade jag på tv,Robban satt vid datan o sen minns jag inget mer,jag somnade visst och vaknade när han skulle hämta dom små från dagis..

Eftersom jag har sån foglossning så kan jag inte hämta dom just nu,det gör för ont..så jag är såå tacksam att Robban är hemma och kan hjälpa mig..

Dagen har annars varit lugn ,Mathias och Ebba har varit hos kompisar enda sen skolan slutade,dom kommer snart hem..

Nu börjar Halv åtta hos mig  o det programmet gillar jag..

Några bilder på Robin när han äter,,
Han äter själv nu ,men får väll i sig bara endel enså länge,resten hamnar på golvet o hela bordet .ler..
Här äter han potatis och köttbullar med händerna såklart..










Kommentarer
Postat av: annica

va duktig han e lilla killen, och så söt som socker :)

2011-01-11 @ 20:26:23
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Smulan

De är så duktiga de små liven, tänk vad fort det går =)

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hittade precis in på din blogg..måste bara fråga va alla 8 barn planerade? :)

2011-01-12 @ 20:54:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!

Japp, han föddes i bilen =) nä, det är inte bästa stället att komma till världen, men allt gick ju bra och han skrek på en gång, så jag hann aldrig bli rädd iallafall =)

Linda

2011-01-13 @ 13:14:41
URL: http://lindaslivochlitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0