Det vart glasögon till Erika..

Så här ser hon ut i sina nya glasögon.

Lite stora enligt mig men dom hade inga mindre.



Hello Kitty ska det vara så klart,hon är en bestämd tjej.
Fina var dom.
Nu ska dom bara fixas med glas o sånt så får vi dom i nästa vecka nån gång.



Igårkväll såg jag och Robban på big brother,o jösses vad vi har skrattat,det var länge sen man skrattade såå mycket,fick ont i magen.

just grejen att bli så rädd av att se på skräckfilm är såå kul för jag är likadan.
Jag kan inte se på skräckfilm för då kan jag inte sova,vågar knappt gå på toan på natten utan att väcka Robban så han får följa med..hehe.

Har alltid fötterna uppe på soffan,vågar inte ha dom på golvet ifall något är där under.
Just den filmen som dom såg är riktigt äcklig.'gurkan är ju bara för rolig,jag gillade inte han i början men sista tiden tycker jag bara om han mer o mer..
igår var han bara för bra när han var rädd..

Ska bli kul att se fortsättningen ikväll.
Synd att vi missade det på live kanalen..

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hon blev ju fin i glasögonen. Färgen på dom passade henne tycker jag. Fin tjej..



Ja du tittar på Big brother du också. Visst var det kul när dom skrämde Gurkan. Jag skrattade själv så tårarna kom. Stackars Gurkan..



Ha en bra dag..

2011-04-01 @ 13:31:39
Postat av: Malin

sååå fin hon blev =)

2011-04-01 @ 14:14:03
URL: http://sevenkids.bloggplatsen.se
Postat av: Annica, snart 6 barns Mamma

Jätte fin blev hon, hon passar i dom!



Hihi ja ja e likadan när vi kollat skräckis, Henrik får följa me på toa han me;)



Kram

2011-04-02 @ 06:40:16
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, verkligen jättefina. Passade verkligen i dem.

2011-04-21 @ 13:22:28
URL: http://optiker-huddinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0