Sååå mätt..

Nu har vi precis ätit fläskfile panna med potatis och det var SÅÅÅ gott. Jag är inte den som kan laga mat,så jag provar något nytt ibland när jag har modet, och denna gång vart det väldigt lyckat måste jag säga. Dom små barnen var inte så intresserade av den ,men alla stora och jag o Robban åt oss FÖR mätta så nu har man tagit en samarin och hoppas att magvärken ska gå bort.. Detta måste jag göra om igen..MUMS.. Annars har vi tagit det ganska lungt idag,varit o handlat till maten och eldat i köksspisen..huua vad kallt det är..o kallare blir det hela tiden,det ska tydligen bli väldigt kallt inatt.. Nu ska jag umgås med barnen som äter massa gott..fast jag får inte i mig nått men man kan ju titta på haha.. Senare när idol är så kanske jag får i mig ett o annat .. Jag hejjade på Geir men tråkigt nog åkte han ut,så nu är det Jay som gäller..

Kommentarer
Postat av: Malou

Hej! Jag e ny läsare till din blogg =) Grattis till kommande bebisen! Jag blir grööön av avund, själv har ja precis fått tredje bara. Men är "lovad" en till av sambon =). Dålig på att laga mat, säger du? Inte sämre än mig lovar jag dig! Och dyrt blir det för att jag e kass... Så vet du vad jag kommit på? Jag går in på mathem.se och letar upp "mathems billiga matkasse". Där, i spalten till höger så har de 5 dagars matsedel, med recept och allt! LÄTTLAGADE recept som går fort, och de är GODA! Min mamma och sambo tror att jag har gått matkurs i smyg =). Dessutom har vi sänkt matkostnaderna ;) Kolla där vettja =) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0