Söndag..

Fick sovmorgon till 11:30..sååå skönt..
Det behövdes..ler..

Har gjort lunch och plockat lite,Ebba ska iväg kl 15 o träna i kyrkan,det är luciatåg där kl 17 som jag och några barn ska gå och se..

Robban fick gå vila lite då han var så snäll o lät mig sova så länge..PUSS..

Jag ska ta med mig kameran och hoppas det blir någonlunda bra plats så det blir lite fina kort,annars hamnar man alltid längst bak och får pelaren mitt framför så man inte ser någonting..
Så denna gång ska vi gå lite tidigare så vi hinner in före andra haha..

I morgon fyller Mathias 9 år så då ska vi äta lite tårta o fika..
Det är alltid fullt upp när han fyller år men det brukar gå bra endå..
Kalas får han ha i helgen som kommer för sina kompisar..

Både dagis och skolan har lucia tåg som vi ska gå på..
Tråkigt nog har dagis valt att ha det ute detta år vilket jag inte är såå glad över ..men men ..det kanske går det mer..
Bara att klä på sig...
Nu ska jag hänga tvätt  och duscha..

Kommentarer
Postat av: Linda

Vårat dagis ska också ha luciafirandet ute i år, måste ta fram tomte och luciakläderna och se om dem går över overallerna nu bara. Har aldrig firat det ute innan så jag tycker det ska bli jättemysigt, om det inte är allt för kallt bara, just nu har vi minus 16 grader.

Ha en fin kväll!

2010-12-12 @ 15:45:00
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Smulan

Nähä minsann, nu är det ANDRA gången jag läser att du fått sova till 11.30! Dags att göra din blogg till startsida i sambons dator så att han får lite inspiration ;) Så kanske jag får sova längre än till 6.30......... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0