Söndag och annan dag jul

Vaknade morse kl 10 då barnen vaknade och väckte Robban,somnade sedan om igen till kl 12:45 och vaknade med en chock,trodde inte kl var så mycket..fniss..
Robban tyckte att jag skulle få sova o det gjorde jag haha..

Dagen har varit lugn..
Ebba och Mathias har sovit hos deras kompisar,vi andra har slappat lite..
små plockat och tvättat..
På kvällen gick Robban ut med dom små barnen och åkte pulta och deras nya madrasser som dom fick i julklapp..
























jag frös som attans där ute,endå har vi bara -8 nu...men det blåser o snöar så det kändes kallare..
sen kan jag knappt ha min jacka längre så jag lånade Robbans haha..
så nu ser man ut som en stor boll..

Ingen som vet nån bra sida där man kan hitta jackor för gravida..
jag har alltid kunnat ha mina vanliga jackor hela graviditeten o har då fött i februari,nu ska jag ha i mars o kan knappt ha jackan längre..
magen är mycket större än tidigare..




Imorgon ska jag till barnmorskan ..



Kommentarer
Postat av: camilla

du kan köpa en vanlig jacka fast i en aningen större stl ;)

så gjorde jag =)

köpte på rean ifrån intersport,tror att den ligger kvar här hemma i någon säck på vinden (om du är intresserad L)

kramen på dej

2010-12-27 @ 16:31:47
URL: http://trollens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0