Full rulle...

Här är det full rulle,med att laga mat och fixa inför imorgon..

Jag/vi har iallafall gjort julskinkan och janssons helt själva så det ska bli kul att smaka hur den blev imorgon..

I år firar vi julen själva då svärmor är sjuk ..och Morgan och fernando firar hemma hos sig..
Det blir bra det med,men lite ovant att göra allt,när man är van att få det serverat haha..

men nyttigt då man får lära sig att göra det själv..det behövdes nog..
kul var det oxå..

Nu ska jag fixa lite mer mat..

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag e glad att jag slipper allt sånt i år. I år blir allt serverat och vi ska sova på hotell till och med! God Jul på er allihop =)

Postat av: 44an

GOD JUL PÅ ER ALLA.

Här i Salem har vi "bara" -14.

44an

2010-12-23 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0